Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" повернення і обмін товару належної якості проводиться протягом 14 днів з моменту покупки товару. Це означає, що Ви можете повернути придбане обладнання протягом двох тижнів за тієї умови, що обладнання не було встановлено, не експлуатувалося, на обладнанні немає механічних пошкоджень, подряпин і відколів, а також збережена заводська упаковка та її елементи (статья 9. п 1. Закону "Про захист прав споживачів").

Покупець сплачує повернення товару за свій рахунок. Якщо після отримання замовлення було виявлено, що обладнання не працює, обмін або повернення виробу здійснюється тільки після висновку авторизованого виробником сервісного центру. У цьому висновку повинно бути зазначено, що умови експлуатації не порушені або товар не був у вживанні. По закінченню двох тижнів і в межах гарантійного терміну виріб підлягає гарантійному ремонту в сервісному центрі. Претензії не приймаються в тих випадках, коли товар став непридатним в результаті неправильної експлуатації. В першу чергу це стосується механічних пошкоджень.

Покупець зобов'язаний зберігати заводську упаковку і елементи упаковки протягом усього гарантійного терміну. Причиною відмови повернення товару або гарантійного ремонту сервісним центром може стати відсутність упаковки або її елементів.

Оплата товару, що купується покупцем є фактом його угоди з існуючими в країні (зазначеними вище) правовими нормами, які регулюють господарські відносини продавця і покупця.

Увага! Перш ніж приступити до експлуатації купленого товару, радимо всім покупцям уважно вивчити, ознайомитися і строго виконувати розпорядження інструкції по експлуатації товару.

Отримання і повернення (обмін) товару відбувається тільки на складі компанії АКОНД за адресою: м Київ, вул. Л.Гузара 42К.

Графік роботи: понеділок - п'ятниця з 9.00 до 18.00.

Викладені умови суттєвої шкоди законним права споживача, надані йому чинним законодавством України.